dijous, 30 d’abril del 2020

I LOVE 💕💖 SCIENCE PROJECTS

HOLA NINS I NINES UN AUCELLET  🐦 M'HA CONTAT QUE ESTAU ESTUDIANT LES PLANTES I HE PENSAT QUE VOS AGRADARIA MOLT VEURE AQUESTS  VÍDEOS 

En aquest primer vídeo podrem veure les parts de les plantes en anglès




A n'aquest segon vídeo veurem el que necessita la planta per sobreviure. La planta necessita aigua 🤔 i... anem a veure el vídeo.





I per acabar vos deix un vídeo MOLT DIVERTIT "Steve and Maggie in the garden" que segur vos agradarà moltíssim,














10 comentaris:

  1. Bon dia! A n'en Tomeu li han agradat molt es videos!

    ResponElimina
  2. Hola Marga,som na Sofia m'han agradat molt els videos.

    ResponElimina
  3. Hola bon dia Marga! Soc en Tomeu Rosselló els videos són molt divertits i m'han agradat molt!!

    ResponElimina
  4. Hola som en Joan Sampol, he vist els videos i m'han agradat molt!

    ResponElimina
  5. Hola nins he vist els vostres comentaris i estic molt contenta que vos hagin agradat. I com han anat aquest dies de festeta? supòs que beníssim 😆😆

    ResponElimina
  6. Hola.Els videos m'han agradat molt.

    ResponElimina
  7. Hola, soc na Sandra m'han agradar molt els videos!

    ResponElimina
  8. Hola,som Angela Maria super interesants es videos.

    ResponElimina
  9. Hola soc n'Hugo m'ha agradat molt es vídeos 😎

    ResponElimina
  10. Bones tardes a tots, aquesta setmana que ve vos en possaré un parell més de vídeos.
    Bon diumenge

    ResponElimina